فاسٹ نیوز : قذافی اسٹیڈیم میں پاکستان سپرلیگ میں شامل پانچوں ٹیموں کے کپتانوں کے بڑے بڑے پوسٹر لگادیے گئے ہیں، نامور کھلاڑیوں کی بڑی بڑی تصاویر نے اسٹیڈیم کی فضاؤں میں رنگ بھر دیے ہیں۔

اسٹیڈ یم میں پہلا پوسٹر کوئٹہ گلیڈی ایٹر کے کپتان سرفراز احمد کا ہے۔سرفراز احمد ٹی 20 اور ون ڈے کی کپتانی بھی کرچکے ہیں، ان کی قیادت میں کوئٹہ گلیڈی ایٹر شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے فائنل میں پہنچ چکی ہے۔

اسٹیڈ یم کورونق بننے والا دوسرا پوسٹر اسلام آباد ٹیم کے کپتان مصباح الحق کا ہے ، ان کی قیادت میں اسلام آبادٹیم نے پہلا پی ایس ایل جیتا تھا، لیکن اس بار کوالیفائر میچ میں شکست سے دوچار ہوگئی،ٹیسٹ کرکٹ میں انہیں کامیاب ترین کھلاڑی قراردیا جاتا ہے۔

سری لنکا کے کھلاڑی کمار سنگا کاراکراچی کنگز کے کپتان ہیں ،وہ ا نٹر نیشنل کرکٹ سے ریٹائرہوچکے ہیں۔

ڈیرن سمی ویسٹ انڈیز کے کھلاڑی ہیں ، انکی قیادت میں پشاور زلمے آج کراچی کنگز کو ہراکر فائنل میں پہنچی ہے۔ڈیر ن سمی کی کپتانی میں ویسٹ انڈیز نے پچھلے سال ورلڈ کپ جیتا تھا ، وہ اپنی زبردست قیادت اور گراؤنڈ میں سیلفی لینے کےلیے بھی مشہور ہیں ۔

برینڈن میکلم یہ نیوزی لینڈ کے سابق کپتان ہیں ، انہوں نے پی ایس ایل میں لاہور قلندر کی قیادت فرائض انجام دیئے ، انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائر ہوچکے ہیں۔

اب لاہورکے قذافی اسٹیڈیم میں پی ایس ایل فائنل میچ میں صرف ایک دن رہ گیا،،میچ کی افتتاحی تقریب میں نامور گلوکار رنگ جمائیں گے۔

پی سی بی ذرائع کے مطابق رنگا رنگ افتتاحی تقریب اتوار شام 6بجے ہوگی ، گلو کار فاخر محمود ،علی عظمت اورفرحان دلکش پرفارمنس کا مظاہرہ کریں گے۔ ڈھول کی تھاپ پر بھنگڑ ا ڈال کر ماحول مزید گرمایا جائےگا ۔ٹاس ساڑھے سات بجے ہوگی اور پھر معرکہ زوروں پر ہوگا ۔

پی سی بی نے سابق چیئرمینوں ، سابق کپتانوں اورسابق کرکٹرز کو بھی دعوت نامے بھجوا دئیے ہیں ۔

سوشل میڈیا پر وزیر اعلیٰ پنجاب کا کہنا ہے کہ قذافی اسٹیڈیم پر جشن کا سماں ہے ، سرسبز گھاس اورکھلے کھلے پھول پاکستا ن میں کرکٹ کی نوید دے رہےہیں ، دنیا کوبتانا چاہتے ہیں کہ قوم طرح متحد اورپرعزم ہے

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s